Hva slags blogg er dette?

Denne bloggen er politisk, personlig, arbeidsrelatert og verdibasert.

27. januar 2009

Ingenting overgår begeistring!

Det er ingenting over - ingenting ved siden. Begeistring er en fantastisk måte å møte livet på! Begeistring åpner opp, begeistring engasjerer og gleder andre, begeistring utvikler, begeistring rommer undring og ønske om å lære.

Jeg kjenner på smaken av det virile, elleville, sprudlende ordet. BEGEISTRING! Det smaker søtt og stort og er fullt av forventning. Til at gode ting skal skje.

Arne Næss sa det slik, kloke mannen: "Det er lett å være begeistret i sin virksomhet som menneske”. Jeg er helt enig!

Ernst, en mann jeg har hatt gleden av å jobbe sammen med har laget et fabelaktig konsept: "Begeistringskompaniet" - jeg anbefaler alle å stifte beskjentskap med Ernst!

1 kommentar:

Kari Anna Sandvik sa...

Dette likte jeg :-) Googler man ordet BEGEISTRING står det forferdelig (!) mye om sport!!! For meg er begeistring en livsholdning uttalt kjempebra gjennom ditt innlegg. Takk :-)