Hva slags blogg er dette?

Denne bloggen er politisk, personlig, arbeidsrelatert og verdibasert.

16. oktober 2012

Omtanke er den nye effektiviteten

I morgen skal jeg på en lansering jeg virkelig ser frem til. En av de beste skribentene i Norge gir ut bok. Og allerede før jeg har lest "Raushetens tid" av Kathrine Aspaas tenker jeg at boken vil utfordre oss positivt.

Vi har snakket om åpenhet lenge nå. Det er på tide å gjøre ord til handling. 

Aspaas`s bok er kanskje den hjelp vi behøver for å lære åpenhetens kunst. Jeg er overbevist om at det vil arbeidslivet og virksomhetene også tjene godt på. Verdier er som kjent både numeriske og menneskelige. Denne erkjennelse er selve fundamentet for mitt selskap Verdi kommunikasjon

Her er en smakebit av "Raushetens tid"

(Bildet er lånt fra Aftenposten.no)

Ingen kommentarer: